'

Har du fått SMS fra Nordland Fylkeskommune?

Før skolestart sendes det ut SMS med informasjon om hvordan du aktiverer kontoen din. Denne kontoen skal du bruke når du logger inn på alle skolens tjenester. Før skolestart må du også gå inn og sørge for å signere for skolepc og utlån av lærebøker.

Informasjon om busskort for elever

Alle elever på videregående skole med rett på skoleskyss skal søke om det. For informasjon om hvordan dette gjøres kan du sjekke ut nettsiden til Nordland Fylkeskommune for MinSkyss. Dette gjelder også elever fra 10. klasse som skal begynne på videregående på høsten.