Du er her:

Propellfabrikken med logo fra Solhaugen-elev

propellfabrikken 3 - Klikk for stort bilde Medielinja fortsetter å sette sitt preg på det som rører seg i Narvik.

2. klasse medier og kommunikasjon på Solhaugen fikk en invitasjon fra Vinn (ekstern lenke) om å være med å lage en logo til et prosjekt som heter Propellfabrikken (ekstern lenke). Dette prosjektet skal fremme kreativt utviklingsarbeid for unge voksne i regionen. Det var Joakim-Fredik Dølvik som gikk seirende ut av den konkurrfansen og dermed endte opp med å få sin logo brukt i prosjektet.

Målgruppa er unge voksne  mellom 20-35 år.

Prosjektgruppa skal tilrettelegge for «propellene»

(Trykk på bildene for å forstørre)

propellfabrikken 2 - Klikk for stort bilde propellfabrikken 1 - Klikk for stort bilde propellfabrikken 3 - Klikk for stort bilde
Fant du det du lette etter?