Elevhjemmet Active Living

I samarbeid med stiftelsen NaBo her i Narvik har vi 17 hybler til leie i Snorres gate 79 som er beregnet på elever på Narvik vgs.

Velkommen til hybelhjemmet Active Living i Snorres gate 79 som er skreddersydd for VGS-elever. Et trygt og godt botilbud for ungdom som skal flytte hjemmefra. Bygget har 17 hybler nær Narvikfjellet, skole, busstopp og butikker. Hyblene har stue/kjøkkenkrok, eget bad, hems med seng, TV og alt du trenger av møbler og utstyr.

Man får en flott fellesstue med kjøkken og spiseplass, TV og prosjektor for filmkvelder/elevkvelder og sosiale happening eller bare mulighet for å ta stekeovnen i bruk. Felles vaskerom med vaskemaskiner, tørketromler, strykejern og støvsuger. Egen boks i fryseskap. Stor flott utebod til felles bruk. Fellesarealene har også overnattingsmuligheter.

Leieprisen er kr 4200,- og inkluderer husleie, strøm, nett, inventar, dyne, pute og kjøkkensaker. Leietaker får utlevert 2 sett sengetøy og 4 håndduker.

Leietaker trenger kun personlig tøy og saker og det som ellers er ønskelig å ha med for å få sitt personlige uttrykk i leiligheten.

I sommerferien kan leietaker fristille hybelen til NaBo for utleie til kommunens/sykehusets behov for ferievikarer. For leietaker kan derfor husleieprisen bli gratis for store deler av sommerferien. Leietaker kan for øvrig ikke fremleie hybelen til andre.

Elevhjemmet følges opp av miljøtjenesten i videregående skole og av boligtjenesten i NaBo. Vi legger vekt på å etablere et godt og trygt elevhjem.

Det er nulltoleranse for rus.

Søk om hybel på NaBos hjemmeside www.na-bo.no. Denne er tilgjengelig fra 1 juli.