Endre strømstyringsplan - VG1 elever 2023/24

Det ble gjort en feil med strømstyringsoppsettet på årets elevmaskiner når disse ble satt opp tidligere i høst. Dette medfører at det blir dårlige varighet på batteriet og at maskinen må lades unødvendig ofte. Alle vg1 elever oppfordres derfor til å endre denne innstillingen.

Dette kan dere gjøre selv ved å endre på strømstyringsplanen i Windows. Søk opp denne ved å skrive “Strøm” i søkefeltet på oppgavelinja og endre deretter innstillingen her til balansert slik som vist under.