Et innblikk i hverdagen på TIF

Klasse 1TPB på teknologi og industrifag viser hva de kan på verkstedet!

Tre blide jenter på VG1 teknologi og industrifag poserer bak hver sin egenproduserte verktøykasse på verkstedet. - Klikk for stort bilde Kent Gøran Hauge

Den siste tiden har elevene på VG1 holdt på med å lage verktøykasser, og blant oppgavene de fikk bryne seg på var det å lage sitt eget fargedesign på kassene. På bildet kan man se resultatet til Liv, Oda og Vilde sitt arbeide som lærer Kent Gøran Hauge kunne skryte mye av.

Under kan man også se en liten video av en metallrose som Vilde har produsert.